..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
go¶ci w serwisie: 0

Zadania w Dzielnicy Rządowej



Uprzedzam, że w artykule znajdziecie nie tylko typowe zlecenia od konkretnych osób, ale też mniejsze „sprawki”, które gdzieś przy okazji można wykonać. Nie zdziwcie się więc, gdy któregoś z zadania nie znajdziecie w dzienniku ;)

1. Uwolnij Viocnię i zabij fanatyków

Gdy po pierwszym wejściu do Dzielnicy Rządowej skierujemy swe kroki wprost na południe, naszym oczom ukaże się dość nietypowy obraz. Oto grupa skrzywionych umysłowo osób złapała drowa i chce go spalić! Żywcem! No cóż... może to nie takie złe, ale ten drow to nasz stary znajomy, a raczej znajoma - Viconia. Wybór należy do Was, czy ją uratujecie czy nie. Pomimo tego, że jest strasznie trudną i pyskatą osóbką ma fajny... jest urodziwa ;) , więc czemu nie?

2. Porozmawiaj z Tolgeriasem w Budynku Rady

Przechodząc parkiem w centrum dzielnicy, zaczepia nas pewien jegomość i mówi, że chce się z nami widzieć pewien mag, imieniem Tolgerias.

a) Porozmawiaj z Tolgeriasem i zgódź się odnaleźć Valygara.
Mag zleca nam polowanie na zbiega, który napsuł trochę krwi Zakapturzonym Czarodziejom. Akceptujemy questa.

b) Udaj się do chaty Valygara na Wzgórzach Umar.
Co prawda pierwszy trop prowadzi do domu Valygara w Athkatli, ale tak naprawdę nic ciekawego tam nie ma. Należy udać się do chatki na północy Wzgórz Umar. Tam jest ten, którego szukamy. Po drodze do niej, jeśli udamy się traktem, napotkamy kilka osób, które będą chciały nam wyperswadować odejście. Można się z nimi dogadać i obejdzie się bez bójki, ale można też załatwić sprawę mieczem.

c) Porozmawiaj z Valygarem.
Po dotarciu na miejsce, pomówmy z Valygarem i wyciągnijmy z niego jak najwięcej informacji. Tym sposobem poznacie drugie dno tej sprawy, dotyczące Kuli Sfer. Bez względu na wszystko decyzja należy do Was - możecie go zabić, albo ocalić i wspólnie udać się do doków do wspomnianej Kuli.

3. Porozmawiaj z Janem Jansenem

Ciut niżej od parku spotkamy gnoma w bardzo jaskrawych szatach - Jana Jansena. Po krótkiej pogawędce zaproponuje on nam zakup nie do końca legalnych towarów. W tym samym momencie, chcąc złapać gnoma na gorącym uczynku podejdzie do nas inspektor i oskarży Jansena o wspomniany proceder. Można zakapować Janka i później zapłacić za niego kaucję tak aby wyszedł z więzienia, ale można także na miejscu skłamać i wybawić biedaczka z opresji.

4. Zakup licencję na rzucanie zaklęć od Cornel w Budynku Rady

Jeśli nie chce mieć kłopotów z Zakapturzonymi przez to że rzucacie na ulicach czary, to zapłaćcie skromny datek i z głowy. Moim skromnym zdaniem, nie warto. Jeśli nie będziecie przestrzegać zasad to co jakiś czas, będą atakowali Was coraz mocniejsi magowie. Dzięki temu można podłapać kilka fajnych itemków no i przede wszystkim zarobić całkiem pokaźną sumkę doświadczenia. Co więcej, po bodajże 5 ataku Elitarnej Grupy Magów, przestaną oni Was nękać na zawsze. Ja tam nigdy tych ich nie lubiłem, więc się nie zastanawiałem ;)


Blackthorne.
komentarz[64] |

Komentarze do "Zadania w Dzielnicy Rządowej"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Solucja do Ba...
   Postacie w Ba...
   Postacie dobr...
   Postacie złe ...
   Kuźnia Cromwe...
   Potwory w Bal...
   Niezapomniane...
   Postacie neut...
   Felieton o Ba...
   Zadania w Kul...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.066805 sek. pg: