..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
go¶ci w serwisie: 0

Potwory w Baldur’s Gate II



Potwory tutaj zawarte, podzieliłem na trzy grupy. Słabe, Średnie i Trudne. Przy pierwszych dwóch nie ma co się rozpisywać, gdyż każdy gracz poradzi sobie z nimi prędzej czy później. Ostatnia kategoria natomiast, skupia w sobie samą śmietankę i esencję trudności w Baldur’s Gate II. Do każdego monstra z ostatniej kategorii, załączam także skrócony opis kilku taktyk, dzięki którym ich eksterminacja okaże się łatwiejsza.

Słabe:

Ettercap: 40 PŻ 650 PD

Stwory pochodzące od pajęczaków i często przebywające w ich otoczeniu. Poruszają się na dwóch nogach z dość dużą prędkością. Nie są zbyt wytrzymałe, wiec szybko giną.

Ghul: 15 PŻ, 174 PD

Ghule są bardzo słabe. Padają od kilku uderzeń, zanim zdążą same zaatakować. Są bardzo powolne.

Gibberling: 8 PŻ, 34 PD

Małe wrzeszczące potworki, które bardzo łatwo uśmiercić, nawet najsłabszym zaklęciem, nie brudząc miecza krwią.

Przywódca Gnolli: 32 PŻ, 120 PD
Elita Gnolli: 20 PŻ, 10 PD
Siepacz Gnolli: 15 PŻ, 64 PD
Weteran Gnolli: 22 PŻ, 64 PD
Gnoll: 15 PŻ, 34 PD


Gnoll to przypominająca z postawy człowieka, kreatura o psim pysku i owłosieniu całego ciała. Żaden z wymienionych wyżej rodzajów tej bestii, nie jest ani trudny, ani tez wymagający. Szybko biega i szybko ginie.

Przywódca Goblinów: 7 PZ, 20 PD
Goblin Łucznik: 7 PŻ, 20 PD
Goblin Łucznik Elita: 14 PŻ, 60 PD
Goblin Wojownik Elita: 20 PŻ, 120 PD


Bardzo słabe istoty, zamieszkujące często kanały miejskie, lub bezdroża z dala od cywilizowanych terenów. Są niskie i powolne.

Przywódca Hobgoblinów: 40 PŻ, 420 PD
Hobgoblin Łucznik: 8 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Wojownik: 10 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Czarodziej: 20 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Elita: 30 PŻ, 94 PD
Hobgoblin Szaman: 39 PŻ, 34 PD


Jest to zestawienie, które zawsze spotyka się razem. Potrafią namieszać w szeregach, ale tylko bardzo niedoświadczonej drużyny. Zabija się ich szybko i łatwo.

Kobold: 4 PŻ, 36 PD
Kobold Komando: 7 PŻ, 34 PD
Kobold Szaman: 10 PŻ, 14 PD
Kobold Witch Doctor: 10 PŻ, 14 PD


Kolejna drużyna nie warta wysiłku zabijania jej. Zdobywa się bardzo mało doświadczenia, ale przynajmniej szybko zabija. Kobold to zwykły, bardzo słaby przeciwnik, Komando używa ognistych pocisków, które mogą cokolwiek < aczkolwiek, nie za wiele >, zrobić naszym kompanom. Szaman i Witch Doctor, to postaci czarujące. Pierwsza zna zaklęcia kapłana, druga zaś, druida. Czary, które rzucają jednak, są niegroźne i bardzo słabe.

Mefit Błyskawic: 15 PŻ, 420 PD

Łatwy do pokonania, posiadający bardzo mało punktów wytrzymałości. Ciska w przeciwników błyskawicami, które jedna, albo nie trafiają celu, albo też zadają znikome obrażenia.

Mefit Powietrza: 27 PŻ, 420 PD

Tak samo słaby jak powyżej. Jego umiejętność, to rzucanie na wrogów zaklęcia ślepoty, które sprawia, że ofiara staje się bardziej podatna na obrażenia.

Mefit Dymu: 27 PŻ, 420 PD

Wytrzymałość typowa dla mefitów – niewielka. Może ukrywać się w cieniu i atakować z zaskoczenia.

Pełzacz Ścierwojad: 22 PŻ, 420 PD

przeciwnik łatwy do pokonania. Jest to nic więcej niż wyrośnięty robak. Jedyna warta wzmianki umiejętność, to paraliż, jaki może wywołać.

Zmutowany Gibberling: 16 PŻ, 14 PD

Ten potwór różni się od zwykłego Gibberlinga tym, ze jego pazury są zatrute i powodują dodatkowe obrażenia u ofiary. Trucizna ta, jest jednak bardzo krótkotrwała, a bestia słaba i mało wytrzymała. Rzadko zdarza się aby dożyła na tyle długo, aby móc zaaplikować truciznę przeciwnikowi w trakcie walki.



strony: [1] [2] [3]
komentarz[86] |

Komentarze do "Potwory w Baldur's Gate II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Solucja do Ba...
   Postacie w Ba...
   Postacie dobr...
   Postacie złe ...
   Kuźnia Cromwe...
   Potwory w Bal...
   Niezapomniane...
   Postacie neut...
   Felieton o Ba...
   Zadania w Kul...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.081448 sek. pg: