..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
go¶ci w serwisie: 0

Solucja do Baldur’s Gate II



Lochy Irenicusa

Jak wiadomo Baldur's Gate II rozpoczyna się w lochach. Mag Irenicus głosem Krzysztofa Kolberga mówi: „Ach... Dziecię Baala się przebudziło...” Ileż to razy słyszeliście te słowa...

Potem następuje małe zamieszanie, w wyniku którego mag odchodzi pozostawiając naszego bohatera samego sobie. Co teraz? Ano, zaczyna się nowa przygoda.

Grę rozpoczynamy uwięzieni w klatce. Imoen (mag/złodziej) uwalnia nas, a zadaniem naszego bohatera jest wypuszczenie reszty towarzyszy. Żeby ułatwić Minscowi (łowca) wyswobodzenie się musimy go zdenerwować, wtedy sam wyłamie kraty. Zaraz obok zamknięta jest Jaheira(wojownik/druid), lecz do jej celi potrzebny jest klucz, który znajduje się w pomieszczeniu z Golemem.

Tutaj możemy się trochę uzbroić, na stole są bronie różnego rodzaju oraz klucz do klatki Jaheiry. W skrzyni znajdują się zbroje, tarcze i hełmy. Na ścianie za obrazem jest skrytka, gdzie znajdziemy m.in. sztylet i miksturę leczenia. Gotowi do boju wyruszamy na wyprawę po lochach. Tuż za progiem czeka na nas pierwsze zadanie.

W sali obok natykamy się na dziwną maszynę z kryształami. Generuje ona Mefity błyskawic. Aby ją wyłączyć należy wcisnąć przełącznik znajdujący się na wschodniej ścianie. Spotykamy tu Dżina Aataqah, który zadaje nam pytanie. Jeśli odpowiemy twierdząco - sprowadza Ogrzego Maga, z którym musimy walczyć.

Jeżeli odpowiemy negatywnie - sprowadza Gibberlingi. Możemy również odmówić odpowiedzi i wtedy Aataqah zniknie. Po udzieleniu odpowiedzi na zagadkę otrzymujemy polecenie odszukania Rieleva.

Jest on sługą Pana tych Lochów. Uwalniając go ze stanu nie-śmierci otrzymujemy 4 000 PD oraz Ogniwa Energetyczne potrzebne do ożywienia innych sług. Na stole znajduje się Kamień Aktywacji, potrzebny do kontroli ściekowego Golema oraz Mikstury Leczenia. W pomieszczeniach przyległych do celi Rieleva znajdują się inni słudzy zamknięci w słojach. Przy pomocy Ogniw Energetycznych możemy posłuchać, co mają do powiedzenia. Znajdujemy też Kij +1.

Nieopodal stoją dwa Pomniejsze Gliniane Golemy, nie aktywne na razie, ale mogące później trochę bruździć. Dobrze więc unieszkodliwić je od razu. Dostajemy za to po 2 000 PD od łebka.

Żeby zejść na niższy poziom lochów rozmawiamy ze ściekowym Golemem i pokazujemy mu Kamień Aktywacji. Za wykonanie tego zadania otrzymujemy 3 000 PD.

W bibliotece oprócz różnych artefaktów poupychanych między książkami spotkamy Duergara Ilycha. Ma coś, co powinno nas zainteresować. Żołędzie. Nie są to zwykłe żołędzie, ale Żołędzie Królowej, których potrzebują Driady. Należy zabić Ilycha by je odzyskać. Od wdzięcznych Driad, które znajdziemy o rzut beretem od biblioteki, otrzymamy flaszkę potrzebną do uwolnienia Dżina. Wypełnienie tego zadania da nam 9 500 PD. Driady proszą nas także o zaniesienie Żołędzi do ich Królowej na Wzgórza Wichrowych Włóczni.

Przemierzając podziemia natkniemy się w końcu na Zamknięty Portal, do którego kluczem jest statuetka Posąg Żywiołaka Powietrza (znajdziemy ją przeszukując uważnie mijane izby). W pomieszczeniu tym, uwięziony w kuli siedzi sobie Dżin. Wypełniamy jego prośbę o uwolnienie i dzięki temu dostajemy miecz półtoraręczny + 1 i 6000 PD.

Po przekroczeniu portalu na drugi poziom przyłączamy do drużyny Yoshimo (łowca nagród). Po chwili wkraczamy do sali, gdzie najpierw niszczymy portale mefitów, a następnie zbieramy trzy różdżki przydatne do likwidowania pułapek w sali kolumnowej.
Dżin, którego spotkamy na tym poziomie potrzebuje flaszy Driad, za uwolnienie daje nam Miecz Chaosu +2 (oburęczny) i 15 000 PD.

W kanale na drugim poziomie lochów Irenicusa znajduje się wyjście na zewnątrz. Zanim je przekroczymy, zadbajmy, by przy Imoen nie było cennych przedmiotów. Za chwilę drużyna ją utraci. Wyjście z Lochów powoduje, że każdy z członków drużyn otrzymuje 34 500 PD.



strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
komentarz[102] |

Komentarze do "Solucja do Baldur's Gate II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Solucja do Ba...
   Postacie w Ba...
   Postacie dobr...
   Postacie złe ...
   Kuźnia Cromwe...
   Potwory w Bal...
   Postacie neut...
   Niezapomniane...
   Felieton o Ba...
   Zadania w Kul...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022312 sek. pg: