..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Postać

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
go¶ci w serwisie: 0

Zadania w Dokach



Uprzedzam, że w artykule znajdziecie nie tylko typowe zlecenia od konkretnych osób, ale też mniejsze „sprawki”, które gdzieś przy okazji można wykonać. Nie zdziwcie się więc, gdy któregoś z zadania nie znajdziecie w dzienniku ;)

1. Porozmawiaj z Renalem Krwawym Skalpem.

Wędrując ulicami Doków, zagaduje nas pewien złodziejaszek, mówiąc iż jego szef chce się z nami widzieć. Chodzi o Renala Krwawego Skalpa, którego znaleźć można w siedzibie głównej Złodziei Cienia w Dokach. Kierujemy do niego właśnie swe kroki.

a) Znajdź dowód zdrady Mae'Vara.
Renal ma pewne wątpliwości co do jednego ze swoich protegowanych. Prosi nas abyśmy zajęli się tą sprawą. Chodzi o złodzieja Mae'Vara. Krwawy Skalp wręcza nam przepustkę, dzięki której mamy wmieszać się w szeregi podwładnych podejrzanego i zaobserwować wszelkie podejrzane interesy. Udajemy się do Gildii Mae'Vara - tajemniczego budynku, niedaleko kuźni Cromwella i przyjmujemy kolejne zlecenia.

b) Ukradnij naszyjnik kapłance Talosa w Dzielnicy Świątyń.
Trzeba udać się do świątyni Talosa w Świątynnym Dystrykcie i wykraść kapłance naszyjnik. Najlepiej w nocy, gdy ta śpi. Potem odnieść go złodziejowi cienia.

c) Zadania dla Edwina.
Po udanej poprzedniej misji, Mae`Var odsyła nas do swojego maga. Dobrze nam znany Edwin, bo o nim mowa, zleca nam kolejne zadania.

- Zabij Zakapturzonego Czarodzieja Reyiaka Gethrasa w jego siedzibie.
Udajemy się do budynku opisanego na mapie i dokonujemy eksterminacji. Nie ma się co cackać i darować życie, bo nie ma takiej opcji, poza tym to dupek ;) Po wykonaniu meldujemy się do Edwina.

- Zdobądź dokumenty od Marcusa.
Jegomość znajduje się w pobliskiej karczmie. Sprawę można załatwić na kilka sposobów - wybór należy do Was Spryciarze ;) Po wykonaniu zadania wracamy do Edwina.

d) Idź do Mae'Vara po kolejne zadanie.
Po załatwieniu sprawy z zabiciem maga, Edwin odsyła nas do swego szefa. Idziemy więc do niego.

e) Zdobądź sztylet od Embarla.
Mae'Var chce abyśmy pozbyli się pewnej osoby. Złodziej imieniem Embarl, który jest naszą ofiarą, znajduje się w karczmie obok, na wyższym piętrze. Gadamy z nim i załatwiamy sprawę podług woli, bo rozwiązań jest więcej niż jedno. Jedno jest pewne, po załatwieniu sprawy, należy zanieść Mae`Varowi sztylet Embarla jako dowód - tak też robimy.

f) Wróć do Edwina.
Po wykonaniu zlecenia dla Mae'Vara, ten nie widząc w nas większego pożytku, odsyła nas do Edwina po raz drugi.

g) Zdobądź klucz do skrytki Edwina.
Edwin, Ty stary draniu, przejrzałeś nasze plany ;> Mag nie należy do konfidentów, więc nie wyda nas szefowi, a wręcz nam pomoże. Idąc za tym, który odniesie większe korzyści (mowa o nas), daje nam klucz do skrzyni Mae`Vara. Zabieramy go bez zbędnych pytań i idziemy zdobyć dowody, których szukamy.

h) Zabierz ze skrytki dowody zdrady.
Myszkując po komnacie Złodzieja Cienia otwieramy skrzynkę i zabieramy to czego nam potrzeba.

i) Wróć do Renala z dowodami i podejmij się kolejnego zlecenia.
Okazawszy Krwawemu Skalpowi to czego szukał, a co my znaleźliśmy, chce abyśmy zbryzgali posadzkę piwniczki Mae'Vara jego własną krwią. Facet nigdy nie był dla nas miły, a w dodatku to, tak samo jak Gethras, dupek więc zgadzamy się.

j) Zabij Mae'Vara.
Wracamy do bandziora i robimy z nim porządek. Trzeba uważać na to, że gdy już wrócimy tu po zaakceptowaniu zlecenia wszyscy będą wrogo nastawieni. Ale to też dranie, więc nie ma się co martwić i stwarzać zbędnych oporów w eksterminacji.

k) Wróć do Renala.
Zabiwszy zdradliwego podwładnego wracamy do szefa i odbieramy nagrodę.

l) Rozbrój wszystkie zamki w pokoju na drugim piętrze.
To nie zadanie, ale i tak frajda. Na drugim piętrze jest mnóstwo drzwi, każde zamknięte, a w niektórych są nawet pułapki. Złodziej na pewno będzie się tam dobrze czuł ;)



strony: [1] [2]
komentarz[67] |

Komentarze do "Zadania w Dokach"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Solucja do Ba...
   Postacie w Ba...
   Postacie dobr...
   Postacie złe ...
   Kuźnia Cromwe...
   Potwory w Bal...
   Postacie neut...
   Niezapomniane...
   Felieton o Ba...
   Zadania w Kul...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.012915 sek. pg: