Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: go¶ci w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Potwory w Baldur’s Gate II
Potwory tutaj zawarte, podzieliłem na trzy grupy. Słabe, Średnie i Trudne. Przy pierwszych dwóch nie ma co się rozpisywać, gdyż każdy gracz poradzi sobie z nimi prędzej czy później. Ostatnia kategoria natomiast, skupia w sobie samą śmietankę i esencję trudności w Baldur’s Gate II. Do każdego monstra z ostatniej kategorii, załączam także skrócony opis kilku taktyk, dzięki którym ich eksterminacja okaże się łatwiejsza.
Słabe:
Ettercap: 40 PŻ 650 PD
Stwory pochodzące od pajęczaków i często przebywające w ich otoczeniu. Poruszają się na dwóch nogach z dość dużą prędkością. Nie są zbyt wytrzymałe, wiec szybko giną.
Ghul: 15 PŻ, 174 PD
Ghule są bardzo słabe. Padają od kilku uderzeń, zanim zdążą same zaatakować. Są bardzo powolne.
Gibberling: 8 PŻ, 34 PD
Małe wrzeszczące potworki, które bardzo łatwo uśmiercić, nawet najsłabszym zaklęciem, nie brudząc miecza krwią.
Przywódca Gnolli: 32 PŻ, 120 PD
Elita Gnolli: 20 PŻ, 10 PD
Siepacz Gnolli: 15 PŻ, 64 PD
Weteran Gnolli: 22 PŻ, 64 PD
Gnoll: 15 PŻ, 34 PD
Gnoll to przypominająca z postawy człowieka, kreatura o psim pysku i owłosieniu całego ciała. Żaden z wymienionych wyżej rodzajów tej bestii, nie jest ani trudny, ani tez wymagający. Szybko biega i szybko ginie.
Przywódca Goblinów: 7 PZ, 20 PD
Goblin Łucznik: 7 PŻ, 20 PD
Goblin Łucznik Elita: 14 PŻ, 60 PD
Goblin Wojownik Elita: 20 PŻ, 120 PD
Bardzo słabe istoty, zamieszkujące często kanały miejskie, lub bezdroża z dala od cywilizowanych terenów. Są niskie i powolne.
Przywódca Hobgoblinów: 40 PŻ, 420 PD
Hobgoblin Łucznik: 8 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Wojownik: 10 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Czarodziej: 20 PŻ, 34 PD
Hobgoblin Elita: 30 PŻ, 94 PD
Hobgoblin Szaman: 39 PŻ, 34 PD
Jest to zestawienie, które zawsze spotyka się razem. Potrafią namieszać w szeregach, ale tylko bardzo niedoświadczonej drużyny. Zabija się ich szybko i łatwo.
Kobold: 4 PŻ, 36 PD
Kobold Komando: 7 PŻ, 34 PD
Kobold Szaman: 10 PŻ, 14 PD
Kobold Witch Doctor: 10 PŻ, 14 PD
Kolejna drużyna nie warta wysiłku zabijania jej. Zdobywa się bardzo mało doświadczenia, ale przynajmniej szybko zabija. Kobold to zwykły, bardzo słaby przeciwnik, Komando używa ognistych pocisków, które mogą cokolwiek < aczkolwiek, nie za wiele >, zrobić naszym kompanom. Szaman i Witch Doctor, to postaci czarujące. Pierwsza zna zaklęcia kapłana, druga zaś, druida. Czary, które rzucają jednak, są niegroźne i bardzo słabe.
Mefit Błyskawic: 15 PŻ, 420 PD
Łatwy do pokonania, posiadający bardzo mało punktów wytrzymałości. Ciska w przeciwników błyskawicami, które jedna, albo nie trafiają celu, albo też zadają znikome obrażenia.
Mefit Powietrza: 27 PŻ, 420 PD
Tak samo słaby jak powyżej. Jego umiejętność, to rzucanie na wrogów zaklęcia ślepoty, które sprawia, że ofiara staje się bardziej podatna na obrażenia.
Mefit Dymu: 27 PŻ, 420 PD
Wytrzymałość typowa dla mefitów – niewielka. Może ukrywać się w cieniu i atakować z zaskoczenia.
Pełzacz Ścierwojad: 22 PŻ, 420 PD
przeciwnik łatwy do pokonania. Jest to nic więcej niż wyrośnięty robak. Jedyna warta wzmianki umiejętność, to paraliż, jaki może wywołać.
Zmutowany Gibberling: 16 PŻ, 14 PD
Ten potwór różni się od zwykłego Gibberlinga tym, ze jego pazury są zatrute i powodują dodatkowe obrażenia u ofiary. Trucizna ta, jest jednak bardzo krótkotrwała, a bestia słaba i mało wytrzymała. Rzadko zdarza się aby dożyła na tyle długo, aby móc zaaplikować truciznę przeciwnikowi w trakcie walki.
strony: [1] [2] [3] |
komentarz[86] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Potwory w Baldur's Gate II" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|